Skip to:
Коли ви випромінюєте приємний аромат - стається щось чудове. Ви стаєте більш впевненими і життя відкриває для вас багато нових можливостей. Ми вважаємо, що привабливість доступна для всіх і між усіма. Не має значення ваша раса, ваша сексуальність або ваш гендер. Якщо ви цікавитеся цим і вони цікавляться цим, ми теж цікавимось цим. Це - Ефект нового AXE.

Наші цінності
Ми - бренд, який присвячений привабливості. Ми завжди були такими, і це ніколи не зміниться. Але разом із зміною часів, ми також змінилися. Так само, як змінилося й уявлення наших хлопців про мужність. Ми розуміємо, що у минулому ми не завжди були праві, але ми прагнемо розвиватися. Все досить просто, насправді: ми віримо в інклюзивність, взаємність та прогрес. Це стосується як привабливості, так і всього іншого. І хоча ми готові до жартів щодо багатьох речей, це - щось, що ми відчуваємо серйозно.
Ми вважаємо, що маємо відчуття відповідальності використовувати нашу платформу для підтримки рівності. Ми розуміємо, що маємо зробити краще. Таким чином, ми ставимо перед собою мету відображати наші цінності разом з цінностями людей, з якими ми спілкуємося, і тих, хто є нашими послами та співавторами, виступаючи за рівність такими способами:
- Забезпечення того, щоб усі наші рекламні та маркетингові матеріали відображали наші брендові цінності інклюзивності, взаємності та прогресу
- Використання та популяризація нашої платформи для демонстрації різноманітності та рівності, висвітлення досвідів і перспектив людей з усіх соціокультурних середовищ, та відкриття діалогів у цих важливих просторах.
- Забезпечення того, щоб наші партнери та співробітники поділяли наші цінності, які сприяють репрезентації та рівності.
- Забезпечення підтримки планів нашої материнської компанії, Unilever, щодо просування різноманітності та інклюзивності на робочому місці. Ми рішуче маємо на меті створення культури, що відзначається інклюзивністю, і поважаємо кожного працівника за те, хто він є - незалежно від статі, віку, раси, інвалідності або сексуальної орієнтації. Ми впевнені, що різноманіття внесків наших працівників робить їхні внески більш цінними, і ми хочемо допомогти їм почуватися вільно та не ховати свою особистість.

Наші продукти
Ми скоротимо все до мінімуму: ми створюємо чудові аромати, щоб ви пахли неперевершено. Увесь день. Усюди.
Що ми маємо на увазі під "неймовірним"? Ну, ми створюємо актуальні та несподівані аромати, які часто переписують правила традиційних чоловічих ароматів - за допомогою сучасного переосмислення класичних структур і нот. Ми знаємо всі аромати від сандалового до кедрового дерева і ми пишаємося тим, що ми гіки.
Наші продукти не просто чудово пахнуть - вони справді працюють, завдяки нашій технології подвійної дії, яка усуває неприємний запах і підсилює аромат. Вони приємні у використанні, і виглядають чудово на вашій полиці або в сумці. Все це може здаватися невеликими деталями, але для нас важливо.

Наша планета
Ми віримо в збереження екології, тому ми підвищуємо свою ефективність в сфері сталого розвитку, оскільки планета має лише один шанс. Тому до 2025 року ми прагнемо, щоб усі наші упаковки піддавалися переробці або містили вторинну сировину. Ми розуміємо, що ми не ідеальні, але ми вже дуже близько до досягнення цієї мети. Ось деякі з недавніх змін, які ми внесли, щоб покращити нашу упаковку. Ми працюємо над рештою, тому стежте за новинами...
- Наші балончики зі спреєм для тіла безмежно піддаються переробці. Так, ми можемо переробляти їх знову і знову і знову.
- Наші стік-упаковки містять 50% вторинної пластмаси, і ми плануємо збільшити цей показник до 66% до кінця року
- Наші пляшки гелю для душу виготовлені з 100% вторинної пластмаси і містять інноваційну технологію визначення чорного кольору, яка допомагає у здатності до переробки. Бум.
Це ще не все! Наша материнська компанія, Unilever, пишається своєю екологічно відповідальною політикою. Підхід Unilever до сталого розвитку безпосередньо підтримує кілька Цілей сталого розвитку ООН та зосереджується на:
- Проведенні глобальних заходів для зміни клімату та захисту наших лісів
- Підтримці сталого сільського господарства, зосередженому використанні земель та забезпеченні продовольчої безпеки
- Допомозі споживачам у більш активній переробці, ефективному використанні води та енергії шляхом виробництва продуктів з меншим впливом на довкілля
- Оптимізація наших виробничих та постачальницьких ланцюгів для зменшення викидів та мінімізації відходів.
- Активне підтримання публічної політики для боротьби зі зміною клімату.